Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teclas de Atalho / shotcut keys

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Teclas de Atalho / shotcut keys

Bom dia,
    Depois que atualizei meu foxit, não consigo mais alterar a tecla de atalho (alt+6) do comando de selecionar texto, ou ainda, adicionar tecla de atalho para o comando selecionar anotações.
    Antigamente eu utilizava as teclas de atalhos Selecionar texto (alt+s) e Selecionar anotação (alt+d)
    Eu sei alterar outras teclas de atalho, porém não encontro os comandos listados (selecionar texto, e selecionar anotações) para alterar as teclas de atalho.

Good Morning,
    After updating my foxit, I can no longer change the shortcut key (alt + 6) of the select text command, or even add shortcut key to the select annotations command.
    Previously I used the shortcut keys Select text (alt + s) and Select annotation (alt + d)
    I know how to change other shortcut keys, but I can not find the listed commands (select text, and select annotations) to change the shortcut keys.

Segue fotos para melhor entendimento.

Follow photos for better understanding.
    Attached Files

Comment

Dear eng.leonardogc@gmail.com,

Sorry,our program does not support to customize the shortcut for the tools"select Annotation and select text",but I have forwarded the suggestion"Support to customize shortcuts for "Select Text" and "Select Annotaion" tools in the keyboard customization dialog" to our team, they will consider it in future version, report ID:Phantom-7168.

Comment

Working...
      X